E yani hiç r10da iş yapmamış bir adamın ticareti olamaz dimi. İlk önce bir ticaret yapmamız lazım. Pat diye bunu konunun üzerine neden atma gereği duydun ?
R10'da ticaretiniz olmadan, ticaret konusu açamayacağınızı 2,5 senelik üyeliğinizle bilmeniz gerektiğini düşünüyorum.