Evlenme diyenleri dinleme kardeşim. Ben evlendiğimde aynı durumdaydım 4 sene sonra ev araba aldım.
Evlilik + birde çocuk berekettir, zenginliğin anahtarıdır.
Millet ne çok alışmış bu rahatlığa vallahi korkuyorum. Zorluk çekmeden HİÇBİR ŞEY sahibi olamazsınız arkadaşlar. Her zorlukta "yapmayın" tavsiyesi veriyorsunuz, şimdiki gençlik her zorlukta vazgeçiyor. Bu kafayla hayal bile kuramazsınız siz. Bilgisayarın başında ömrünüz çürür gider.
Bana arkadaşlar iş lazım. Evleneceğim param yok
38
●3.262
- 13-08-2024, 11:44:21Hocam bu dediğiniz ekonomi böyle değilken geçerliydi yalnız.GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan 1 ev 3 milyon. Eh işte bir araba 1 milyon.
Aileden kalan bir şey yoksa 4 milyon borcu nasıl ödesin bu gençler?
Çocuk berekettir tabii ki öyle ama bir bez kaç para olmuş?
Bu dedikleriniz bu ekonomi de geçmez. - 13-08-2024, 11:46:53Bunu Norveç'ten mi yazıyorsunuz?GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 11:50:23Sevdiğin kız ile evleniyorsun bundan güzel şey var mı görücü usulü ile evlenseydin senden kan alırlardı. Kızı ikinci el eşya ikna et kabuk ederse seviyordur etmiyorsa zaten sevmiyordur. Annesi aklı ile haraket eden kadın evlenmeyi hakketmez. Ben öyle kadın gördüm mü kaçarım. Zaten ikinci el eşya alsan düğün yapmazsan masraf da yok
- 13-08-2024, 11:58:39Bu yazdıklarımı Konya'da başardım kardeşim, sende başarabilirsinKOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 12:03:29Mesele ekonomi değil mesele bereket kardeşim senin dediğin gibi. Adam evlenir Rabbim kapı açar, gider Katar'da çalışır, Almanyada iş bulur. Ama bulur sonunda, çünkü zenginliğin kapısının açılması için bazı sebepler vardır. Ben hayatımda bizzat yaşadım tüm açılan zenginlik kapılarını birbir gördüm yaşadım.Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 12:08:31Ya hocam yapmayın lütfen.GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüce Rabbim herkesin kapısını açsın inşallah problem o değil.
Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olan bir genç neden memleketini bırakıp başka ülkeye gitsin? Böyle bir cennet vatanda çalışıp, evini ve arabasını alamasın?
Şu an asgari ücret 17.002TL bu memlekette. 2 kişi çalışsa 34.004TL yapıyor. Kiralar en en kötü 15.000TL.
Kalan 19.000TL. Şimdi bu paraya ev kredisi mi ödesin, araba kredisi mi ödesin, elektrik mi ödesin, su mu ödesin, evine yiyecek mi alsın, üstüne giyecek mi alsın?
Daha çocuğa girmedim bile onun masrafları zaten ayrı bir kalem.
Yapmayın lütfen. Şu an evlilik lüks bir oluşumdur. Bazı şeyleri kabullenin artık rica ediyorum. - 13-08-2024, 12:12:54Rızkın nerdeyse oraya gidersin kardeşim, ben 6 aydan fazla Türkiyede'yim mesela. Terketmek zorunda değilsin. Çok kişi var çevremde rızkı ve ailesi için heryeri geziyorlar çabalıyorlar, ama birşeyler elde ediyorlar rahat yaşıyorlar. Asgari ücretle çalışmayı kafasına koyduysa birisi zaten kaybetmiştir baştan. Cebimizde dolmuş parası yokken bile hayal kuruyorduk herşeyin ardından koşuyorduk bizde. Sebebini işledik rabbim verdi açık ve netMera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle