Evlenme diyenleri dinleme kardeşim. Ben evlendiğimde aynı durumdaydım 4 sene sonra ev araba aldım.
Evlilik + birde çocuk berekettir, zenginliğin anahtarıdır.
Millet ne çok alışmış bu rahatlığa vallahi korkuyorum. Zorluk çekmeden HİÇBİR ŞEY sahibi olamazsınız arkadaşlar. Her zorlukta "yapmayın" tavsiyesi veriyorsunuz, şimdiki gençlik her zorlukta vazgeçiyor. Bu kafayla hayal bile kuramazsınız siz. Bilgisayarın başında ömrünüz çürür gider.