GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlenme diyenleri dinleme kardeşim. Ben evlendiğimde aynı durumdaydım 4 sene sonra ev araba aldım.

Evlilik + birde çocuk berekettir, zenginliğin anahtarıdır.

Millet ne çok alışmış bu rahatlığa vallahi korkuyorum. Zorluk çekmeden HİÇBİR ŞEY sahibi olamazsınız arkadaşlar. Her zorlukta "yapmayın" tavsiyesi veriyorsunuz, şimdiki gençlik her zorlukta vazgeçiyor. Bu kafayla hayal bile kuramazsınız siz. Bilgisayarın başında ömrünüz çürür gider.
Hocam bu dediğiniz ekonomi böyle değilken geçerliydi yalnız.

Şuan 1 ev 3 milyon. Eh işte bir araba 1 milyon.

Aileden kalan bir şey yoksa 4 milyon borcu nasıl ödesin bu gençler?

Çocuk berekettir tabii ki öyle ama bir bez kaç para olmuş?

Bu dedikleriniz bu ekonomi de geçmez.