• 23-02-2009, 20:10:26
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    smf,vb..ve worpresse gibi sistemlere post atılır.

    100 konu : 2 dolar
    200 konu : 4 dolar

    Ödeme şekilleri : Paypal/İş Bankası
  • 23-02-2009, 21:26:49
    #2
    serhatbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    smf,vb..ve worpresse gibi sistemlere post atılır.
    100 konu : 2 dolar
    200 konu : 4 dolar
    Ödeme şekilleri : Paypal/İş Bankası
    pm alabilirmiyim?
  • 24-02-2009, 00:31:20
    #3
    Bende PM alayım
  • 24-02-2009, 12:51:25
    #4
    pm alım
  • 25-02-2009, 09:30:22
    #5
    copy paste mi yapıyorsun?

    Edit: Bu soruya hangi aklı yerinde -rep verdi bilmiyorum. Moda oldu herhalde her soruya eksi rep vermek!!!
  • 26-02-2009, 04:43:29
    #6
    Orda ekis repi atan.
    100 konu 2$ özgün nasıl olabilir düşüncesiyle atmıştır.
    100 konuyu ne kadar sürede teslim ediyorsun?
  • 28-02-2009, 19:46:24
    #7
    arkadaşlar bu insandan uzak durun iş verdim 500 postluk bir iş 25 post attı ve dahada atmadı r10dan yazdım kendisine meşhur bahanelerden birisini yazdı şehir dışına çıkacakmışta ondan dolayı atamicakmış sorumluluk sahibi değilsin.
  • 28-02-2009, 19:47:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu insandan uzak durun iş verdim 500 postluk bir iş 25 post attı ve dahada atmadı r10dan yazdım kendisine meşhur bahanelerden birisini yazdı şehir dışına çıkacakmışta ondan dolayı atamicakmış sorumluluk sahibi değilsin.
    Parasını peşin mi vermiştin ?
  • 28-02-2009, 20:27:40
    #9
    hayır parasını vermedim ama önemli bir işti ve bu hafta sonuna mutlaka bitirmesini söyledim buna bağlıydı yani işler buda atmayınca sözünde durmamış oldu.