arkadaşlar bu insandan uzak durun iş verdim 500 postluk bir iş 25 post attı ve dahada atmadı r10dan yazdım kendisine meşhur bahanelerden birisini yazdı şehir dışına çıkacakmışta ondan dolayı atamicakmış

sorumluluk sahibi değilsin.
Parasını peşin mi vermiştin ?