• 28-02-2009, 20:38:01
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    beyler kimseyi inandırmak zorunda değilim elimde olan işi hiç bir zaman bırakmamışımdır.
  • 28-02-2009, 22:05:02
    #11
    ozaman neden beni mağdur durumda bırakıp işi bıraktın.Eminimki şehir dışına gideceksen 1 hafta önceden haberin olur ve ona göre iş alırsın yada almazsın.
  • 28-02-2009, 23:34:22
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    k. bakma bi hata yapmışız.
  • 01-03-2009, 10:41:27
    #13
    adam para almadıysa pek birşey deme şansın olduğunu düşünmüyorum.
  • 01-03-2009, 12:36:30
    #14
    bowfinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam para almadıysa pek birşey deme şansın olduğunu düşünmüyorum.
    sen bana bu hafta sonu işi bitirecem diyorsun sonra 20 post atıp işi bırakıyorsun ve deme şansın olmadığını söylüyorsun.Bence yanılıyorsun sonuçta insan verdiği sözü tutmalı.