11 senedir Mersin'de yaşıyorum. Kendinizi geliştirme isteğinizin, Mersin'de olmanız ile bir ilgisi olmadığını temin edebilirim. Şunu yaptım, bunu yaptım vs. konuşmalarını sevmem Mersin'de birçok şey yaptım internet adına. Ama değil Mersin'den, Türkiye'nin internet erişimi olan ücra ilçelerinde olsanız yine fark etmezdi bu durum.
Başarılar dilerim aynı zamanda, Mersin'den İstanbul'a gitmek istemenize üzüldüm.
Istanbul'da İş Arıyorum // Maaş Problem Değil.
38
●7.133
- 06-05-2008, 19:57:53Üyeliği durdurulduBen de çok uzun süredir Mersin'deyim, yaklaşık 10-12 yıldır. İstanbul, insanın kendisini geliştireceği en güzel şehir fikrimin değişeceğini hiç zannetmiyorum çünkü orada iş ve işçi potansiyeli gerçekten çok fazla. Biz o kadar büyük bi şehir olmayan yerde yaşıyoruz veya ben bunun farkına varamadım. Ticaret anlamında Mersin'de birşeyler bulamadım, yoksa bende ailemi ve tüm sevdiklerimi bırakıp Mersin'den ayrılmayı istemezdim.
Bakacağız, hayırlısı olsun.. - 06-05-2008, 19:58:20Üyeliği durdurulduya kardeşim sana gelme diyorum inat ettiysen sana buluruz bi iş forumdan önce bize yaz msn denen lanet olası bi aygıt var sonra cep telefonu var ne ise illaki istanbula gelip canın ezilmek istiyorsa buyur kardeşimMilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2008, 20:00:38Üyeliği durdurulduSeko, daha 1-2 saat önce msn'den söylediklerimi unutma.. Elimde değil.afsbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2008, 20:01:30Üyeliği durdurulduiyi o zaman konuyu kapattır msn ye gelMilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2008, 20:45:18Misafiristanbul'a gelmeden istanbul'da iş bulabilecek bir potansiyelin olsa eminim burada başlık açmazdın bence önce bir gel istanbul'a taşına toprağına bak altın dersen takıl mutlaka yapacak bir iş bulursun gençsin güzelsin şimdi bulamayacaksın da ne zaman bulacaksın
- 06-05-2008, 21:06:06Üyeliği durdurulduManuaL seni seviyorum

Benim söylediğimde bu zaten.. Yani İstanbul'da bulunduktan sonra, eminim 3.-5. gün iş bulur insan. Çünkü potansiyel var. AfsBilisim ile birşeyler düşünüyoruz, onları gerçekleştireceğiz inşallah..
