Ben de çok uzun süredir Mersin'deyim, yaklaşık 10-12 yıldır. İstanbul, insanın kendisini geliştireceği en güzel şehir fikrimin değişeceğini hiç zannetmiyorum çünkü orada iş ve işçi potansiyeli gerçekten çok fazla. Biz o kadar büyük bi şehir olmayan yerde yaşıyoruz veya ben bunun farkına varamadım. Ticaret anlamında Mersin'de birşeyler bulamadım, yoksa bende ailemi ve tüm sevdiklerimi bırakıp Mersin'den ayrılmayı istemezdim.

Bakacağız, hayırlısı olsun..