afsbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya kardeşim sana gelme diyorum inat ettiysen sana buluruz bi iş forumdan önce bize yaz msn denen lanet olası bi aygıt var sonra cep telefonu var ne ise illaki istanbula gelip canın ezilmek istiyorsa buyur kardeşim
Seko, daha 1-2 saat önce msn'den söylediklerimi unutma.. Elimde değil.