• 03-03-2014, 04:41:39
    #1
    R10 'da özellikle Twitter kategorisinde çoğu kişi tanır bilir beni.

    Her türlü PHP - ASP.NET - FLEX - CLASSIC ASP yazılım dillerinde ÜCRETLİ olarak yazmaktayım.


    Özellikle PHP 'de Bot olarak ufak GÜNCELLEME olmak şartıyla garantili yazmaktayım.

    Skype: koray.fener
  • 03-03-2014, 09:56:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/is-verenler/12196...tirilacak.html konuya bi bakar mısınız
  • 03-03-2014, 16:44:42
    #3
    İşinde uzmandır gönül rahatlığıyla çalışabilirsiniz...
  • 03-03-2014, 16:45:56
    #4
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM gönderildi.

    cenkkoroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinde uzmandır gönül rahatlığıyla çalışabilirsiniz...
    Teşekkürler hocam.


    Konu günceldir.
  • 03-03-2014, 20:00:44
    #5
    Gold üye
    Arkadas konusunda basarılı tavsıye edılır
  • 04-03-2014, 02:02:55
    #6
    gunesbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadas konusunda basarılı tavsıye edılır
    Teşekkürler Güneş bey.


    Konu günceldir.
  • 04-03-2014, 12:39:43
    #7
    KoRayFENER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 'da özellikle Twitter kategorisinde çoğu kişi tanır bilir beni.

    Her türlü PHP - ASP.NET - FLEX - CLASSIC ASP yazılım dillerinde ÜCRETLİ olarak yazmaktayım.


    Özellikle PHP 'de Bot olarak ufak GÜNCELLEME olmak şartıyla garantili yazmaktayım.

    Skype: koray.fener
    skype eklendı
  • 04-03-2014, 23:14:11
    #8
    ArisToteLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skype eklendı
    Dönüş sağlandı.


    Konu günceldir.
  • 08-03-2014, 17:31:19
    #9
    Konu günceldir.++