R10 'da özellikle Twitter kategorisinde çoğu kişi tanır bilir beni.
Her türlü PHP - ASP.NET - FLEX - CLASSIC ASP yazılım dillerinde ÜCRETLİ olarak yazmaktayım.
Özellikle PHP 'de Bot olarak ufak GÜNCELLEME olmak şartıyla garantili yazmaktayım.
Skype: koray.fener