KoRayFENER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 'da özellikle Twitter kategorisinde çoğu kişi tanır bilir beni.

Her türlü PHP - ASP.NET - FLEX - CLASSIC ASP yazılım dillerinde ÜCRETLİ olarak yazmaktayım.


Özellikle PHP 'de Bot olarak ufak GÜNCELLEME olmak şartıyla garantili yazmaktayım.

Skype: koray.fener
skype eklendı