• 26-10-2013, 22:16:24
    #10
    Miyachung yaptiysa dogrudur hayirli satislar dostum :-)
  • 26-10-2013, 23:24:08
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kullanmış olduğunuz bi sistem varmı deniyelim.
  • 26-10-2013, 23:51:02
    #12
    Ornek bir url atarsaniz bende denemek isterim.
  • 27-10-2013, 04:26:40
    #13
    Beyler bu alet geçilemez değil Gösterin sitenizi kuralım deneyelim.Onun için demoda vermek istemiyorum sonuçta botcuların hepsi burda

    Botunuz başka bir hosting üzerinde çalışıyorsa illaki sizi buluruz olayın özü bu Ama masaüstü ve sayre çok önlem alınmaz.
  • 27-10-2013, 06:35:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bırakın siteleri millet googler yapıyor bence garanti vermeyin geçmek oldukça basit olacak sırf web dilleriyle değil javascript,c# ilede veriler alınabilir kolaylıkla. Amacım emeğinizi baltalamak değil fakat gerektiğinde tüm sitelerden veri çekilebiliyor ve siz bunu engellediğinizi iddia edip kanıtlarsanız bırakın 50 tlyi tüm dünya peşinize düşecektir

    Kolay gelsin.
  • 27-10-2013, 06:40:03
    #15
    BahadirT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bırakın siteleri millet googler yapıyor bence garanti vermeyin geçmek oldukça basit olacak sırf web dilleriyle değil javascript,c# ilede veriler alınabilir kolaylıkla. Amacım emeğinizi baltalamak değil fakat gerektiğinde tüm sitelerden veri çekilebiliyor ve siz bunu engellediğinizi iddia edip kanıtlarsanız bırakın 50 tlyi tüm dünya peşinize düşecektir

    Kolay gelsin.

    Bahadır Çok boş bir yorum yaptın direk baltaladın.Yorumları okumuyorsun.Ben zaten %100 bişi vermedim.Masaüstü programlamaya zaten çare bulunmaz dedim.

    Tekrar söylimde lütfen anla .Senin hostinginde php bir bot var.Bu bot bizim siteye bağlanıp içerik çalıyor.Bunu bulup engelleyebiliriz.Bu damı imkansız ?

    Bunun dışında masaüstü programlar içinde zorlaştırırız.Siteye bağlanıp hiç fare hareket ettirmeyen kullanıcıları karalisteye alırız.

    Örnekte verim: r10 dan biri bot çalıştırdı bizim siteye girdi biz bunları loglayıp daha sonra ip yi sorgulucaz

    http://www.ip-adress.com/ip_tracer/94.101.88.30

    IP address [?]: 94.101.88.30 [Whois] [Reverse IP]
    IP country code: TR
    IP address country: ip address flag Turkey
    IP address state: n/a
    IP address city: n/a
    IP address latitude: 39.0000
    IP address longitude: 35.0000
    ISP of this IP [?]: Radore Veri Merkezi Hizmetleri A.S.
    Organization: Radore Veri Merkezi Hizmetleri A.S.
    Host of this IP: [?]: www.r10.net [Whois] [Trace]


    Neymiş ısp radore tamam bir adamımızı bulduk.Daha önce böle bir şeyler yapılmamış olabilir.İlklere alışın beyler
  • 27-10-2013, 07:10:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Polemik olsun diye yazmamıştım onu fakat madem çok boş bir yorum ;

    Sadece senin serverinda yada hostinginde bunu yapsan ne olur yapmasan ne olur adam senin sitenden veri çekmesi için gider free host açar gider kendi hostunda çalıştırır oda mı olmadı localde çalıştırır verileri öyle ekler bence sen çok boş bir konu açmışsında çok matah birşey gibi göstermeye çalışıyorsun.

    IP örneğini vermişsinde Proxy kullanırsam ne yapcaksın ?
    Güvenlik konusunda pek derse ihtiyacım yok.

    Yapabileceğin tek şey ceza-i işlem uygulattırmak bulduklarında oda bulabilirsen diğer türlü istediğin sistemi kur geçilecek. Geçilemez diye bir iddian yok fakat yorumlarından o anlaşılıyor.

    Kimse senin söylediğini anlamamış değil ki buna benide dahil etmiş ve yorumumu boş bulmuşsun ama sanırım konuyu açarken yazdıklarını okumamışsın.

    Sağolasın ilk polemiğe girdim r10'da sayende.
  • 27-10-2013, 07:20:11
    #17
    Bu kadar strese girmene gerek yok.Geçilemez iddam yok zaten.Adamların çogu hostinginde kullanıyor mu bu botları kullanıyor.İster free hostingden yapsın fark yapmaz.

    Deminde dedim fare hareketlerini takip ederiz o zaman sen localde çalıştır masaüstünde çalıştır noluyor bakalım Polemiğe girmeye gerek yok ben kızmadım sana.Ben bu işi yapıcak arkadaşa anlattım olayı bazı çözüm yolları buldum söyledim yaptı bişiler kendince geliştirmek onun elinde.Para kazansın diye ,sen benim bir şeyimi baltalamışta olmazsın.Ama adamın ekmeğini baltalamış olursun.
  • 27-10-2013, 07:24:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar strese girmene gerek yok.Geçilemez iddam yok zaten.Adamların çogu hostinginde kullanıyor mu bu botları kullanıyor.İster free hostingden yapsın fark yapmaz.

    Deminde dedim fare hareketlerini takip ederiz o zaman sen localde çalıştır masaüstünde çalıştır noluyor bakalım Polemiğe girmeye gerek yok ben kızmadım sana.Ben bu işi yapıcak arkadaşa anlattım olayı bazı çözüm yolları buldum söyledim yaptı bişiler kendince geliştirmek onun elinde.Para kazansın diye ,sen benim bir şeyimi baltalamışta olmazsın.Ama adamın ekmeğini baltalamış olursun.
    Streslik bir durumum yok kimsenin ekmeğini baltaladığımda yok eğer öyle düşünüyorsan "adamın" yaptığı işte çoğu kişinin ekmeğini baltalamış oluyor.

    Benim önerim bu sistemi kullanacak kişilerin botçu arkadaşlardan sisteme giriş yapılabiliyormu yapılamıyormu test edilmesini istenmesi.

    Hayırlı işler.

    Konudaki son postumdur.