Polemik olsun diye yazmamıştım onu fakat madem çok boş bir yorum ;

Sadece senin serverinda yada hostinginde bunu yapsan ne olur yapmasan ne olur adam senin sitenden veri çekmesi için gider free host açar gider kendi hostunda çalıştırır oda mı olmadı localde çalıştırır verileri öyle ekler bence sen çok boş bir konu açmışsında çok matah birşey gibi göstermeye çalışıyorsun.

IP örneğini vermişsinde Proxy kullanırsam ne yapcaksın ?
Güvenlik konusunda pek derse ihtiyacım yok.

Yapabileceğin tek şey ceza-i işlem uygulattırmak bulduklarında oda bulabilirsen diğer türlü istediğin sistemi kur geçilecek. Geçilemez diye bir iddian yok fakat yorumlarından o anlaşılıyor.

Kimse senin söylediğini anlamamış değil ki buna benide dahil etmiş ve yorumumu boş bulmuşsun ama sanırım konuyu açarken yazdıklarını okumamışsın.

Sağolasın ilk polemiğe girdim r10'da sayende.