Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar strese girmene gerek yok.Geçilemez iddam yok zaten.Adamların çogu hostinginde kullanıyor mu bu botları kullanıyor.İster free hostingden yapsın fark yapmaz.

Deminde dedim fare hareketlerini takip ederiz o zaman sen localde çalıştır masaüstünde çalıştır noluyor bakalım Polemiğe girmeye gerek yok ben kızmadım sana.Ben bu işi yapıcak arkadaşa anlattım olayı bazı çözüm yolları buldum söyledim yaptı bişiler kendince geliştirmek onun elinde.Para kazansın diye ,sen benim bir şeyimi baltalamışta olmazsın.Ama adamın ekmeğini baltalamış olursun.
Streslik bir durumum yok kimsenin ekmeğini baltaladığımda yok eğer öyle düşünüyorsan "adamın" yaptığı işte çoğu kişinin ekmeğini baltalamış oluyor.

Benim önerim bu sistemi kullanacak kişilerin botçu arkadaşlardan sisteme giriş yapılabiliyormu yapılamıyormu test edilmesini istenmesi.

Hayırlı işler.

Konudaki son postumdur.