• 14-11-2007, 22:27:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    münumum ödeme ne bide kazanclar nasıl ? bende cok düşük
  • 14-11-2007, 22:48:25
    #11
    banada gelmedi. yarına yatar inşallah. bir de bu ödeme insan konturolünde mi yoksa makina otomatikman mı yolluyor.
  • 15-11-2007, 14:40:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ben aradım şimdi ringofona ödeme geçmedimi dedi geçmedi dedim bakalım dediler maille veya telefonla haber vericez size dediler bekliyoruz :P
  • 15-11-2007, 14:41:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Katreklam ringofon ödemelerini alan var mı? Ayın 10'una kadar yatırırdı çoğunlukla, bu sefer nedense uzadı..
  • 15-11-2007, 15:38:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ilahilere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aradım şimdi ringofona ödeme geçmedimi dedi geçmedi dedim bakalım dediler maille veya telefonla haber vericez size dediler bekliyoruz :P
    par hesabına geçtiğinde sana geri dönerler. bazen ödemede böyle sorunlar çıkabiliyor benimde başıma gelmişti. arayıp sorduğumda kontrol edelim ararız sizi dediler para hesaba geçtiğinde arayıp paranın yattığını bildirmişlerdi
  • 15-11-2007, 16:34:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ben tr de degilim aramam kolay pek degil ama 15ine yatmis olmasi lazim diye biliyorum eftler kapancak cünkü 5de
  • 15-11-2007, 18:44:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Akbank 15 Kasim perşembe ödeme alan varmı arkadaşlar ben hala alamadım.
  • 15-11-2007, 19:13:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ilahilere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi bankalardan aldınız ödemeleri peki?
    ziraat bankası.
  • 15-11-2007, 21:03:40
    #18
    bende alamadım hâla. yaın ringofonu arıcam. ayrıca şunu belirtmek istiyorum. kasım ayın kazancını aralık 15 inden alacakmıyız. bu devir işelminden sonra.

    birde yukarda arkadaş 5 inden sonra eft kapancak dedi. anlamadım ne dediğini.