ben aradım şimdi ringofona ödeme geçmedimi dedi geçmedi dedim bakalım dediler maille veya telefonla haber vericez size dediler bekliyoruz :P
par hesabına geçtiğinde sana geri dönerler. bazen ödemede böyle sorunlar çıkabiliyor benimde başıma gelmişti. arayıp sorduğumda kontrol edelim ararız sizi dediler para hesaba geçtiğinde arayıp paranın yattığını bildirmişlerdi