• 14-11-2007, 20:14:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar ringofondan ilk ödememi alacagım cok fazla bir meblag olmasada.yarin ayin 15 i ayni gün icinde eft yapilmis olunuyor mu deneyimli arkadaslardan ogrenmek istedim..
  • 14-11-2007, 20:22:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yarın hesabına geçer para gün içinde
  • 14-11-2007, 20:51:28
    #3
    hasapta ödemem
  • 14-11-2007, 20:59:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bana dün gelmiş ödeme
  • 14-11-2007, 21:43:06
    #5
    bana da bugun gelmiş. ringofon ödeme konusunda 1 nuamra.... adsense bile sallıyor bazen :d
  • 14-11-2007, 21:45:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bana daha gelmedi. Gerçi hesap numarasını bugün yazdım.Öderler inş. beklemedeyim
  • 14-11-2007, 22:22:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bende almadım daha ödemeyi yatar inşallah yarına
  • 14-11-2007, 22:23:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bana bugün geldi
  • 14-11-2007, 22:26:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hangi bankalardan aldınız ödemeleri peki?