bende alamadım hâla. yaın ringofonu arıcam. ayrıca şunu belirtmek istiyorum. kasım ayın kazancını aralık 15 inden alacakmıyız. bu devir işelminden sonra.

birde yukarda arkadaş 5 inden sonra eft kapancak dedi. anlamadım ne dediğini.