Konu
Ringofon Ödeme
15-11-2007, 21:03:40
#18
sonyabi
bende alamadım hâla. yaın ringofonu arıcam. ayrıca şunu belirtmek istiyorum. kasım ayın kazancını aralık 15 inden alacakmıyız. bu devir işelminden sonra.
birde yukarda arkadaş 5 inden sonra eft kapancak dedi. anlamadım ne dediğini.