Ringofon - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ringofon
159
●
10.293
R10.net
Para Kazanma - İş Fikirleri & Girişimcilik
İnternetten Para Kazanma Sanatı
Ringofon
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Son
06-06-2006, 23:40:58
#73
LoRD_YenGeC
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
calıstıran biri kod satırını ekleyebilirmi...verdikleri kod calistirmiyor bannerı
07-06-2006, 02:07:29
#74
usekes
Üyeliği durduruldu
werdikleri kod calistiriyor. en azindan ben biraz once uye oldum, kodu vb forumuma ekledim we çalıştı.
yalnız 468*60 ve 728*90 reklamları calismiyor, yani gozukmuyor, ben de el mahkum 468*220 reklamını koydum...
07-06-2006, 02:20:53
#75
zeynelkoc
Misafir
sorun 468x60 ve 728x90 bannerlarda
gerisi sorunsuz çalışıyor
(dikkat edersniz html nin içinde document.write yok yani o kod hatalı)
07-06-2006, 02:23:16
#76
usekes
Üyeliği durduruldu
ben de 468*60 ı seçecektim adamlara haber wermek lazım
bu arada bu panel ne kadarda bi güncellenio? anlık mı saatlik mi?
07-06-2006, 02:39:20
#77
^FB-DeViL^
220tık 30 satış onayı
07-06-2006, 02:48:04
#78
zeynelkoc
Misafir
satışlar anlık olarak geçiyor panele
07-06-2006, 02:49:07
#79
xfatihx
çoook düştü benim ya
07-06-2006, 02:50:44
#80
zeynelkoc
Misafir
oran yazın tıklama/satış
bende oran 0.26
07-06-2006, 02:59:33
#81
xfatihx
0.16 miş matematiğime tüküriyim
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler