• 07-11-2012, 02:53:50
    #28
    Üyeliği durduruldu
    vadeyi bozabiliyo muyuz peki? bu konu hakkında fıkrı olan var mı. hesap actım ama kullanmadım henuz
  • 07-11-2012, 03:01:59
    #29
    Arkadaşlar yıllık hesap işlem ücreti falan varmı ? ayrıca internet bankacılığı varmı ? eğer yok ise hiç bir ücret vs hemen alırım 1 adet ayrıca para yatırmak şartmı ?
  • 07-11-2012, 03:07:07
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PamukBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yıllık hesap işlem ücreti falan varmı ? ayrıca internet bankacılığı varmı ? eğer yok ise hiç bir ücret vs hemen alırım 1 adet ayrıca para yatırmak şartmı ?
    hocam zaten internet bankacılığı üzerine sistem http://www.finansbank.enpara.com/uru...spx?mode=bilgi burdan ücretlere bakabilirsiniz hocam
  • 07-11-2012, 03:15:04
    #31
    Faiz dalgasi gereksiz. Bence tabi.
    Kayit olacaksaniz eger, havale ve eft ye ucret odemeyeginiz icin olun. Kuveytturk bunlarin yaptigini subelerinde yapiyorlar. Hicbirseye ucret odemiyorsunuz. Finansbank subeden enpara.com icin hizmet saglamiyor. Sadece telefon ile destek var. Bir nevi paypala benzettim. Tabi bu baslangici. Ne kadar gelistirebilirler bilinmez. Turkiye de sartlar hizmetten ziyade kar on planda oldugu icin beklediklerini bulamayacaklar gibime geliyor..
  • 12-11-2012, 14:11:38
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuan enpara.coma girebilen varmı
    40 yılın başı işimiz düşer ondada giriş yapamıyoruz iyimi
  • 16-11-2012, 11:31:42
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kartım şimdi geldi geldikden 5 dk sonra bankadan aradılar 25dk sunum için eve gelmek istiyoz diyolar
  • 16-11-2012, 15:57:35
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz dalgasi gereksiz. Bence tabi.
    Kayit olacaksaniz eger, havale ve eft ye ucret odemeyeginiz icin olun. Kuveytturk bunlarin yaptigini subelerinde yapiyorlar. Hicbirseye ucret odemiyorsunuz. Finansbank subeden enpara.com icin hizmet saglamiyor. Sadece telefon ile destek var. Bir nevi paypala benzettim. Tabi bu baslangici. Ne kadar gelistirebilirler bilinmez. Turkiye de sartlar hizmetten ziyade kar on planda oldugu icin beklediklerini bulamayacaklar gibime geliyor..
    KuvveytTürk'ün muhabbeti başka oraya ayrıntısına girmem, ama bu proje daha başlangıç gelişiyor ve mutlaka entegre olacaktır bir çok sisteme. Finansbank'ın da dahil olduğu üzere en büyük 5 özel banka faiz dışı gelirlerini artırmaya mecbur çünkü artık faizden kazanma dönemi bitti ve bunun için farklı projeler geliştiriyor herkes. Bunlarla ilgili fikirleriniz varsa, attığınız e-postalar bütün dikkatle okunuyor bundan emin olun ve gelişime yön verenlere her zaman ödül vardır

    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartım şimdi geldi geldikden 5 dk sonra bankadan aradılar 25dk sunum için eve gelmek istiyoz diyolar
    Ciddi bir ekip kurdular nerede olursan ol geliyorlar
  • 16-11-2012, 16:12:46
    #35
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KuvveytTürk'ün muhabbeti başka oraya ayrıntısına girmem, ama bu proje daha başlangıç gelişiyor ve mutlaka entegre olacaktır bir çok sisteme. Finansbank'ın da dahil olduğu üzere en büyük 5 özel banka faiz dışı gelirlerini artırmaya mecbur çünkü artık faizden kazanma dönemi bitti ve bunun için farklı projeler geliştiriyor herkes. Bunlarla ilgili fikirleriniz varsa, attığınız e-postalar bütün dikkatle okunuyor bundan emin olun ve gelişime yön verenlere her zaman ödül vardır


    Ciddi bir ekip kurdular nerede olursan ol geliyorlar
    bana bi hatun göndermişlerdi tamam aha dedim işte benim bankam
  • 16-11-2012, 16:14:31
    #36
    size kart bana mahkeme dosyası gonderdiler.