• 14-10-2012, 18:09:42
    #10
    yiqitksm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 liraya 32 günde 100 lira, yanlış olmasın
    Faiz öyle hesaplanmıyor.
  • 14-10-2012, 18:12:44
    #11
    1000 liraya 1 ayda 100 tl verirse batar yau
  • 14-10-2012, 18:16:41
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Enpara.com daha çok yeni proje ileride gelişecektir ki Türkiye'de sanal şubecilik daha yeni yeni başladı. ATMler işin içine entegre olup olup yurt dışı ile anlaşmalar sağlandı mı çok avantajlı olacaktır. Şuan verilen %10 faiz şuan ciddi yüksek oran, faizler daha da düşecek Türkiye'de. Artık 1990lar 2000lerin başı faiz dönemi bitti, paranı işletmen lazım.
  • 14-10-2012, 18:17:28
    #13
    yiqitksm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 liraya 32 günde 100 lira, yanlış olmasın
    Yok hocam nerde 1000 liraya 32 günde 100 lira..% 10, aylık verdikleri faiz değil..Finansbank ı Hyip siteleri ile karıştırmayalım
  • 14-10-2012, 18:43:30
    #14
    berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam nerde 1000 liraya 32 günde 100 lira..% 10, aylık verdikleri faiz değil..Finansbank ı Hyip siteleri ile karıştırmayalım
    Brüt olarak 1009-1010 TL getirisi olur, net 1006-1007
  • 14-10-2012, 19:02:43
    #15
    ben üye oldum, kartımda geldi. Banka hesabından hiç bi farkı yok
    tek farkı EFT ve işlem v.s ücreti yok. ayrıca verdikleri kartı ile internetten alışveriş yapabiliyorsunuz.
  • 14-10-2012, 19:35:21
    #16
    Kartlarını finansbank şubelerinden alabiliyor muyuz? Hafta içi 1 gün tam evde oluyorum. Diğer günler 4-5 gibi geliyorum, o saatte de gelemezler sanırım.
  • 14-10-2012, 19:37:19
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    örnegin 100 tl yatırdınız 32 gün sonra 100 tl niz 100,71 tl oluyor öyle hesaplayın ben hesapladım bu sonuc cıktı...
  • 14-10-2012, 19:46:10
    #18
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartlarını finansbank şubelerinden alabiliyor muyuz? Hafta içi 1 gün tam evde oluyorum. Diğer günler 4-5 gibi geliyorum, o saatte de gelemezler sanırım.
    Müşteri hizmetleri ile konuşursan olabilir belki ama iş adresi verirsen oraya gelmeleri lazım.