GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz dalgasi gereksiz. Bence tabi.
Kayit olacaksaniz eger, havale ve eft ye ucret odemeyeginiz icin olun. Kuveytturk bunlarin yaptigini subelerinde yapiyorlar. Hicbirseye ucret odemiyorsunuz. Finansbank subeden enpara.com icin hizmet saglamiyor. Sadece telefon ile destek var. Bir nevi paypala benzettim. Tabi bu baslangici. Ne kadar gelistirebilirler bilinmez. Turkiye de sartlar hizmetten ziyade kar on planda oldugu icin beklediklerini bulamayacaklar gibime geliyor..
KuvveytTürk'ün muhabbeti başka oraya ayrıntısına girmem, ama bu proje daha başlangıç gelişiyor ve mutlaka entegre olacaktır bir çok sisteme. Finansbank'ın da dahil olduğu üzere en büyük 5 özel banka faiz dışı gelirlerini artırmaya mecbur çünkü artık faizden kazanma dönemi bitti ve bunun için farklı projeler geliştiriyor herkes. Bunlarla ilgili fikirleriniz varsa, attığınız e-postalar bütün dikkatle okunuyor bundan emin olun ve gelişime yön verenlere her zaman ödül vardır

BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartım şimdi geldi geldikden 5 dk sonra bankadan aradılar 25dk sunum için eve gelmek istiyoz diyolar
Ciddi bir ekip kurdular nerede olursan ol geliyorlar