• 18-08-2010, 14:17:52
    #19
    Markers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilgilendirme yapmayalım.Her bi cacık çalışır windows 7 de.

    Admin izinlerini kısıtlayıp her browser açarken izin istetiyosanız bile.

    Virüsten o kadar korkuyosaNIZ gidin mac yada linux kullanın.
    Yapmıyorum zaten virüsler çalışabilir ama trojen türü her virüs windows 7 de çalışmaz ama windows xp de çalışır
  • 18-08-2010, 16:25:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    1) Kesinlikle internet cafe lerde önemli sitelerinize girmeyiniz hepsinde logger varmış ( Duyduklarımdan yola çıkarak)
    2)Kesinlikle Nod32 kullanın en son versiyonunu (full yapmak kolay heryerde key var)

    bence bu iki duruma dikkat edersek başımıza bişey gelmez..
  • 18-08-2010, 17:49:23
    #21
    Üyeliği durduruldu
    konu baslıgı ile mesaj alakasız Hotfile - Hacklenebilir demişsin bu sitenin yonetimini ele gecirilebilir yada sitede bir acık oldugu yada sitenin guvensiz oldugu hissini veriyor ama senın e-mail hesabini calan herkes senin tum uyeliklerini ( o e-mail adresindeki) erisebilir yani ozaman r10 - hotfile - gmail gibi sitelerdemi hacklenmiş olacak insanlarda hotfilede acık var guvenlik zafi var havasi uyandırmak hos degil bence
  • 18-08-2010, 18:37:48
    #22
    cybersoldier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu baslıgı ile mesaj alakasız Hotfile - Hacklenebilir demişsin bu sitenin yonetimini ele gecirilebilir yada sitede bir acık oldugu yada sitenin guvensiz oldugu hissini veriyor ama senın e-mail hesabini calan herkes senin tum uyeliklerini ( o e-mail adresindeki) erisebilir yani ozaman r10 - hotfile - gmail gibi sitelerdemi hacklenmiş olacak insanlarda hotfilede acık var guvenlik zafi var havasi uyandırmak hos degil bence
    ama sadece hotfile hesabımla ilgilenmiş paypalıma bile dokunmamış özellikle hotfileyle uğraşıyor onun için hotfileciler dikkat hackelenbilirsiniz diye konu açtım
  • 18-08-2010, 19:07:54
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ahmetsadri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama sadece hotfile hesabımla ilgilenmiş paypalıma bile dokunmamış özellikle hotfileyle uğraşıyor onun için hotfileciler dikkat hackelenbilirsiniz diye konu açtım
    ama sanki site hacklenmiş gibi konusmussunuz buda insanlarda tedirginlik yaratir tabi o tedirginlik konuyu okuyunca gecer ama mesajınız ve baslıgınız uymamıs neyse gecmıs olsun arkadaslar yapılması gerekenlerı zaten anlatmıs bilmediginiz yerlerden dosya ındırmeyınız yada dosya indirirken baska birininde yukledigi aynı dosyanın boyutlarını karsıalstırınız ınen dosya zipli ise acmadan once antv ile taratiniz 3 yildir pc me ne format attım nede vürüs girdi tekarardan gecmıs olsun
  • 18-08-2010, 19:31:29
    #24
    bende 10 yıldır öyle diyordum ama işte galiba arkadaşların dediği gibi win7 ye geçme zamanı gelmiş ama ben eskiciyimdir severim xp yi uzun sürede 98 den kopamamıştım. benim en çok merak ettiğim bu işin içinde firefox olabilirmi yani illaki programdanmı olmuştur acaba firexfox çerezler felan bişey olurmu ki bilen varmı acaba
  • 18-08-2010, 19:42:38
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ahmetsadri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 10 yıldır öyle diyordum ama işte galiba arkadaşların dediği gibi win7 ye geçme zamanı gelmiş ama ben eskiciyimdir severim xp yi uzun sürede 98 den kopamamıştım. benim en çok merak ettiğim bu işin içinde firefox olabilirmi yani illaki programdanmı olmuştur acaba firexfox çerezler felan bişey olurmu ki bilen varmı acaba
    fire fox da eyer baska bir pc de oturum acıp sifremi hatirla dersen sifreni cok kolay calabilirler nasılmı firefox arac cubugunda araclar sekmesine tıklayip secenekler menusunden guvenlik sekmesine oradanda kayitli sifreleri goster alt menusunu tıklayıp kayitli parolalari goster dedigi zaman tum parola ve kullanıcı adleri ortaya dokulur ama ev kullanıcısı ıcın bu cok onemlı degıldır sonucta tek sen kullanıyorsun ve İE ie FF arasında cok fark var bence FF daha kullanıslı ve guvenlı
  • 08-10-2010, 23:36:38
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Yapmıyorum zaten virüsler çalışabilir ama trojen türü her virüs windows 7 de çalışmaz ama windows xp de çalışır
    1 tane örnek rica edicem.

    Hangi Virüs Databasesinde gördünüz,Microsoft 98,2000,XP Under Risk
    Windows 7 Risk Free gibi bir ibare?

    Böyle bir ifade yok çünkü.Üzerine ekstra koruma kurmuyorsanız Microsoftunuz tam bir risk altındadır.
  • 09-10-2010, 02:58:04
    #27
    stealer yemişsindir format at kesin çözüm