Markers24 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hotfile - Hacklenebilir
29
●3.171
- 18-08-2010, 16:25:38Üyeliği durduruldu1) Kesinlikle internet cafe lerde önemli sitelerinize girmeyiniz hepsinde logger varmış ( Duyduklarımdan yola çıkarak)
2)Kesinlikle Nod32 kullanın en son versiyonunu (full yapmak kolay heryerde key var)
bence bu iki duruma dikkat edersek başımıza bişey gelmez.. - 18-08-2010, 17:49:23Üyeliği durduruldukonu baslıgı ile mesaj alakasız Hotfile - Hacklenebilir demişsin bu sitenin yonetimini ele gecirilebilir yada sitede bir acık oldugu yada sitenin guvensiz oldugu hissini veriyor ama senın e-mail hesabini calan herkes senin tum uyeliklerini ( o e-mail adresindeki) erisebilir yani ozaman r10 - hotfile - gmail gibi sitelerdemi hacklenmiş olacak insanlarda hotfilede acık var guvenlik zafi var havasi uyandırmak hos degil bence
- 18-08-2010, 18:37:48ama sadece hotfile hesabımla ilgilenmiş paypalıma bile dokunmamış özellikle hotfileyle uğraşıyor onun için hotfileciler dikkat hackelenbilirsiniz diye konu açtımcybersoldier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2010, 19:07:54Üyeliği durdurulduama sanki site hacklenmiş gibi konusmussunuz buda insanlarda tedirginlik yaratir tabi o tedirginlik konuyu okuyunca gecer ama mesajınız ve baslıgınız uymamıs neyse gecmıs olsun arkadaslar yapılması gerekenlerı zaten anlatmıs bilmediginiz yerlerden dosya ındırmeyınız yada dosya indirirken baska birininde yukledigi aynı dosyanın boyutlarını karsıalstırınız ınen dosya zipli ise acmadan once antv ile taratiniz 3 yildir pc me ne format attım nede vürüs girdi tekarardan gecmıs olsunahmetsadri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2010, 19:31:29
bende 10 yıldır öyle diyordum ama işte galiba arkadaşların dediği gibi win7 ye geçme zamanı gelmiş ama ben eskiciyimdir severim xp yi uzun sürede 98 den kopamamıştım. benim en çok merak ettiğim bu işin içinde firefox olabilirmi yani illaki programdanmı olmuştur acaba firexfox çerezler felan bişey olurmu ki bilen varmı acaba
- 18-08-2010, 19:42:38Üyeliği durduruldufire fox da eyer baska bir pc de oturum acıp sifremi hatirla dersen sifreni cok kolay calabilirler nasılmı firefox arac cubugunda araclar sekmesine tıklayip secenekler menusunden guvenlik sekmesine oradanda kayitli sifreleri goster alt menusunu tıklayıp kayitli parolalari goster dedigi zaman tum parola ve kullanıcı adleri ortaya dokulur ama ev kullanıcısı ıcın bu cok onemlı degıldır sonucta tek sen kullanıyorsun ve İE ie FF arasında cok fark var bence FF daha kullanıslı ve guvenlıahmetsadri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 10 yıldır öyle diyordum ama işte galiba arkadaşların dediği gibi win7 ye geçme zamanı gelmiş ama ben eskiciyimdir severim xp yi uzun sürede 98 den kopamamıştım. benim en çok merak ettiğim bu işin içinde firefox olabilirmi yani illaki programdanmı olmuştur acaba firexfox çerezler felan bişey olurmu ki bilen varmı acaba