
bende 10 yıldır öyle diyordum ama işte galiba arkadaşların dediği gibi win7 ye geçme zamanı gelmiş ama ben eskiciyimdir severim xp yi uzun sürede 98 den kopamamıştım. benim en çok merak ettiğim bu işin içinde firefox olabilirmi yani illaki programdanmı olmuştur acaba firexfox çerezler felan bişey olurmu ki bilen varmı acaba
fire fox da eyer baska bir pc de oturum acıp sifremi hatirla dersen sifreni cok kolay calabilirler nasılmı firefox arac cubugunda araclar sekmesine tıklayip secenekler menusunden guvenlik sekmesine oradanda kayitli sifreleri goster alt menusunu tıklayıp kayitli parolalari goster dedigi zaman tum parola ve kullanıcı adleri ortaya dokulur ama ev kullanıcısı ıcın bu cok onemlı degıldır sonucta tek sen kullanıyorsun ve İE ie FF arasında cok fark var bence FF daha kullanıslı ve guvenlı