1) Kesinlikle internet cafe lerde önemli sitelerinize girmeyiniz hepsinde logger varmış ( Duyduklarımdan yola çıkarak)
2)Kesinlikle Nod32 kullanın en son versiyonunu (full yapmak kolay heryerde key var)

bence bu iki duruma dikkat edersek başımıza bişey gelmez..