bende 10 yıldır öyle diyordum ama işte galiba arkadaşların dediği gibi win7 ye geçme zamanı gelmiş ama ben eskiciyimdir severim xp yi uzun sürede 98 den kopamamıştım. benim en çok merak ettiğim bu işin içinde firefox olabilirmi yani illaki programdanmı olmuştur acaba firexfox çerezler felan bişey olurmu ki bilen varmı acaba