• 07-07-2007, 17:46:20
    #1
    Mehaba arkadaşlar,
    Bu aralar yasal mp3 muhabbetine insanların konturlarını alıyor. Ve bundada BEDAVA yazıyorlar sizce bu etik davranışmı?

    Çok kişi bedava diyerek indiriyor. Ama konturu gidiyor. Gecen gün 1 üyem (cocuk 100 konturu 3 ay kullanması gerekiyormuş) 2 mp3 indirerek 100 konturunun gittigini söyledi.

    Yazık degilmi?

    Örnek vereyim:

    RNGFN -- Nükhet Duru - Bir Sen Varsın

    Kim anlıyacak bunda kontur gittigini?

    Yada bedava 50 sms muhabbeti.

    Benim hiç konturum gitmedi ama vicdanım sızlıyor. Bilmiyorum belkide gidip tüketici koruma dernegini durumu anlatacagım. Duruma bakıldıgında insanlar konturun gittigini okuyamıyor.

    Sizin yorumlarınız ne arkadaşlar? Para kazanıyoruz ama birazda vicdanımız sızlamalı bence.
  • 07-07-2007, 17:51:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PAra hırsı olan insanlar var yanan yanmış ölen ölmüş onlar para kazanmaya bakıyolar.
    bence bu soyguna ortak olmayalım arkadaslar.
    kısa zamanda sinan yagune ve haber özele bildirecegim bu durumu.
  • 07-07-2007, 17:53:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ringofon mp3'ü bedava veriyor. Bir çeşit promosyon gibi...
  • 07-07-2007, 18:19:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yani açsanda başarılı olacağını sanmıyorum adam altına yazmışım melodi yanında mp3 hediye diye kontor miktarıda yazıyor 50 diye bişe yapamazlar gibi geliyor ..ringofonu korumuyorum ama suçlu olduklarınada inanmıyorum
  • 07-07-2007, 19:02:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Minareyi çalan kılıfını hazırlar. Adamlar herşeyi kılıfına uydurmuşlar. Yalnız tek bir şekilde suçlanacakları açık var iframe içine alıp alttaki yazıları okutmayanlar var. Bunlar yüzünden şikayet edilip sistem kapattırılabilir.
  • 07-07-2007, 20:45:26
    #6
    Bu kişiler işlerini her şekilde sağlama almişlardır, bu yüzden pek fazla zorlamaya gerek yok diye düşünüyorum, bu benim kendi görüşüm.
  • 08-07-2007, 05:22:41
    #7
    Alıntı
    * CE Ltd. Şti. Hizmetidir. Avea, Turkcell ve Vodafone altyapıları kullanılarak sunulmaktadır. İçeriği alabilmeniz için hattınızın WAP veya GPRS'e açık ve WAP/GPRS ayarlarının yapılmış olması gerekmektedir. Melodileri indirmek için kullanacağınız WAP/GPRS kullanım bedeli operatör tarafından ücretlendirilmektedir. Beher melodi ücreti 25 std SMS / 50 kontördür, yasal MP3 melodi ile birlikte HEDİYE olarak ücretsiz verilmektedir. Tüm servislerimiz için standart SMS tarifesi geçerlidir. Avea Müşteri Hizmetleri :05557383700 - Turkcell Müşteri Hizmetleri :05336006061 - Vodafone Müşteri Hizmetleri :02122769276

    nereye bildirirseniz bildirin. kılıfına uydurulmuş. zaten bu site bir şirkete ait ve o şirket de iyi avukatlara sahip. 1 server alıp evden site yapmıyorlar bu kişiler.
  • 08-07-2007, 11:56:36
    #8
    ya bazı kişiler aldıgı 100 konturu hattının kapanma sınırlarını zorlayarakdan 5,6 ay kullanıyor yzık yaa bi mp3 60 70 knt gönderiyolar ve sizede maşa gibi kullanıyolar gerek yok bence
  • 08-07-2007, 12:22:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hiç bişey yapilamaz bence belirtilen fiyat yaziliyor.. Duyarlıysaniz sitenize koymamaniz yeterli olcaktir....