Mehaba arkadaşlar,
Bu aralar yasal mp3 muhabbetine insanların konturlarını alıyor. Ve bundada BEDAVA yazıyorlar sizce bu etik davranışmı?

Çok kişi bedava diyerek indiriyor. Ama konturu gidiyor. Gecen gün 1 üyem (cocuk 100 konturu 3 ay kullanması gerekiyormuş) 2 mp3 indirerek 100 konturunun gittigini söyledi.

Yazık degilmi?

Örnek vereyim:

RNGFN -- Nükhet Duru - Bir Sen Varsın

Kim anlıyacak bunda kontur gittigini?

Yada bedava 50 sms muhabbeti.

Benim hiç konturum gitmedi ama vicdanım sızlıyor. Bilmiyorum belkide gidip tüketici koruma dernegini durumu anlatacagım. Duruma bakıldıgında insanlar konturun gittigini okuyamıyor.

Sizin yorumlarınız ne arkadaşlar? Para kazanıyoruz ama birazda vicdanımız sızlamalı bence.