Konu
ringofone dava acılmalımı?
08-07-2007, 11:56:36
#8
Musty84
ya bazı kişiler aldıgı 100 konturu hattının kapanma sınırlarını zorlayarakdan 5,6 ay kullanıyor yzık yaa bi mp3 60 70 knt gönderiyolar ve sizede maşa gibi kullanıyolar gerek yok bence