• 10-07-2007, 10:44:23
    #10
    ben kaldırdım :S milleti kandırıp o parayı nasıl iyicekseler :@
  • 10-07-2007, 10:47:07
    #11
    evet ringofon kullanmayın bence resmen haram para (!) ayrıca mahkeme de cocuk degil oraya iki tane kelime yazip siyrilamazlar, insanlarda olusan genel kanaatin de onemi var, herkes bedava diye dusunuyorsa mahkeme de rngfn aleyhine karar verecektir diye dusunuyorum
  • 10-07-2007, 10:47:39
    #12
    Kurumsal Üye
    Bunun için bir banner hazırlayıp sitelerimize koysak nasıl olur ?
  • 10-07-2007, 10:53:00
    #13
    dediğiniz gibi çok para ringofon bannerları hazırlıyor operatör sistemleri bannerları kontrol ediyor 0900 haları bilirsiniz zorunlu fiyat ücret gösterilecek altan 2 3 punta ile geçerler birde hızlı buda onun internet versiyonu kanımca davalık birşey olamaz gibi gözüküyor
  • 10-07-2007, 10:54:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ehuehue google da goldkeyde clicx de sedoda freeze de ve bircok sponsorda hile yapan bir cok webmaster var burda yasal uyarılı bir sponsor var sizce ne kadar duyarlı olur webmasterlar
  • 10-07-2007, 11:51:19
    #15
    Misafir
    * CE Ltd. Şti. Hizmetidir. Avea, Turkcell ve Vodafone altyapıları kullanılarak sunulmaktadır. İçeriği alabilmeniz için hattınızın WAP veya GPRS'e açık ve WAP/GPRS ayarlarının yapılmış olması gerekmektedir. Melodileri indirmek için kullanacağınız WAP/GPRS kullanım bedeli operatör tarafından ücretlendirilmektedir. Beher melodi ücreti 25 std SMS / 50 kontördür, yasal MP3 melodi ile birlikte HEDİYE olarak ücretsiz verilmektedir. Tüm servislerimiz için standart SMS tarifesi geçerlidir. Avea Müşteri Hizmetleri :05557383700 - Turkcell Müşteri Hizmetleri :05336006061 - Vodafone Müşteri Hizmetleri :02122769276

    Adamlar yazmış zaten burada eğer dikkatli olarak bakarsanız görürsünüz...Tamam garanti arkadaşta daha küçük font boyutu ile yazmışlardı okunmuyordu ama bu gayet normal yazılmış ve okunuyor...
  • 10-07-2007, 11:58:49
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaziklar olsun.Bu dunyada hesabi sorulmasa bile oteki dunyada sorulacaktir.*

    *asli karilar gibi konustum ama dogru
  • 10-07-2007, 12:10:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cocuk 100 konturu 3 ay kullanması gerekiyormuş
    O imkanı olmadığını anladığım çocuğun eline telefonu verende hiç suç yok mu?
    Yukarda haram diyenler bile var, ben artık alıştım çünkü biliyorumki bu ülkede nefes almak bile haram.
    Ringofonun yaptığı tamamen yasal, 900 lü hatlar tvlerde reklam veriyor şu bedava bu bedava alttan ışık hızlıyla aramanın dakikası şukadar bu kadar okuyabilene aşkolsun ama yasal procedur yapılıyor.
  • 10-07-2007, 12:14:26
    #18
    MiNiKCaDi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PAra hırsı olan insanlar var yanan yanmış ölen ölmüş onlar para kazanmaya bakıyolar.
    bence bu soyguna ortak olmayalım arkadaslar.
    kısa zamanda sinan yagune ve haber özele bildirecegim bu durumu.
    ringofonumu kapattırcan