evet ringofon kullanmayın bence resmen haram para (!) ayrıca mahkeme de cocuk degil oraya iki tane kelime yazip siyrilamazlar, insanlarda olusan genel kanaatin de onemi var, herkes bedava diye dusunuyorsa mahkeme de rngfn aleyhine karar verecektir diye dusunuyorum