• 07-11-2008, 13:34:51
    #1
    merhaba
    1 haftayı geçik süredir ödeme bekliyorum
    geçen perşemce ve cuma ödeme işlemdeydi
    araya cumartesi pazar girdi,pazarrtesi yeniden ödemeye başladıklarını söylediler
    ama bugün cuma ödeme hala yok
    araya cumartesi ve pazar gircek yine

    bu hafta ödeme alan oldumu ?
  • 07-11-2008, 13:43:12
    #2
    Bende ödeme bekliyorum sürekli ödeme işlemde yazıyor ama para gelmiyor..
  • 07-11-2008, 13:44:16
    #3
    ne bu acele kardeÅŸim.
    YaÅŸ: 17
    kanının deli aktığı yaştasın tamamda adsense 27 gün civarında veriyor adtech 10 gün civarında veriyor.
    araba çekilişi için aradıklarında sordum 10 unda yani pazartesi ücretleri göndermeye başlayacaklarmış.
  • 07-11-2008, 13:45:51
    #4
    aslında "ödememe işlemde" yazmalı
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ödeme bekliyorum sürekli ödeme işlemde yazıyor ama para gelmiyor..
  • 07-11-2008, 13:47:27
    #5
    Misafir
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bu acele kardeÅŸim.
    YaÅŸ: 17
    kanının deli aktığı yaştasın tamamda adsense 27 gün civarında veriyor adtech 10 gün civarında veriyor.
    araba çekilişi için aradıklarında sordum 10 unda yani pazartesi ücretleri göndermeye başlayacaklarmış.
    haklısın, bukadar sıkboğaz edip zırt bırt konu açmayın, sabredin.. demek ki adamlar 2gün sıkışsa, ödeme gecikse *********** diyecekler.. Allah'ım yarabbim.
  • 07-11-2008, 13:47:31
    #6
    10 Kasım'da ödemeler düşer.
    PaniÄŸe gerek yok.
    Hiç bir zaman 6'sından önce ödediklerini hatırlamıyorum. Bu ayın bir özelliği olmadığı için yine 10'unda ödenir.

    İyimser tahmin: 9'dur O da Pazar'a denk geldiği için 10'unda hesabına bak derim...
  • 07-11-2008, 13:48:12
    #7
    diğer konudada arkadaşlar düşüncelerini paylaşıyordu zaten.Ayın 3-5 i gibi tarih vermiyorlar yani gecikme gibi bir durum sözkonusu değil.Engeç 15 ine kadar veriliyor o tarihe kadar bırakılmıyor hatta.Geçen ay bayram vs derken bile 10 unda yatmıştı bana.Bu hafta bekliyorduk ama demek önümüzdeki haftaya bırakılcak.Sadece 1 arkadaş aldığını söylemiş diğer konuya bakarsan o da yüksek bir meblağ belki onla alakalı olabilir.
  • 07-11-2008, 14:20:29
    #8
    her ay başı aynı muhabbet =)
  • 07-11-2008, 14:23:08
    #9
    Maraton'un Bir Bildiği Vardır