1 haftayı geçik süredir ödeme bekliyorum
geçen perşemce ve cuma ödeme işlemdeydi
araya cumartesi pazar girdi,pazarrtesi yeniden ödemeye başladıklarını söylediler
ama bugün cuma ödeme hala yok


araya cumartesi ve pazar gircek yine
bu hafta ödeme alan oldumu ?
O da Pazar'a denk geldiği için 10'unda hesabına bak derim...