merhaba
1 haftayı geçik süredir ödeme bekliyorum
geçen perşemce ve cuma ödeme işlemdeydi
araya cumartesi pazar girdi,pazarrtesi yeniden ödemeye başladıklarını söylediler
ama bugün cuma ödeme hala yok
araya cumartesi ve pazar gircek yine

bu hafta ödeme alan oldumu ?