diğer konudada arkadaşlar düşüncelerini paylaşıyordu zaten.Ayın 3-5 i gibi tarih vermiyorlar yani gecikme gibi bir durum sözkonusu değil.Engeç 15 ine kadar veriliyor o tarihe kadar bırakılmıyor hatta.Geçen ay bayram vs derken bile 10 unda yatmıştı bana.Bu hafta bekliyorduk ama demek önümüzdeki haftaya bırakılcak.Sadece 1 arkadaş aldığını söylemiş diğer konuya bakarsan o da yüksek bir meblağ belki onla alakalı olabilir.