Konu
adtech ödeme!
07-11-2008, 13:45:51
#4
benikaydet
aslında "ödememe işlemde" yazmalı
gokhans19 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende ödeme bekliyorum sürekli ödeme işlemde yazıyor ama para gelmiyor..