Yaklaşık bir ay kadar açılan ve forumda binlerce kere tanıtımı yapılan Reklammatik konusunda şüphelerim oluşmaya başladı. Aslında site sahibini tanıyan birileri bilgi verebiliyor olsa çok iyi olacak ama iletişime bölümüne mail atıp cevap da alamadığım için buraya yazma ihtiyacı hissettim.
Site ilk açıldığında 12-26 Eylül tarihleri arası en çok üye getiren 3 üyeye Sony Cybershot hediye edeceğini iddia ediyordu ve sonuçlarını da bugün açıklayacağını belirtmişlerdi sitede. Fakat bugün itibariyle sitede herhangi bir bilgi yok bu konuda ya da ben göremiyorum. Bu konuda bir bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Çünkü ben de biraz kasmıştım bu yarışma için, ya tutarsa diye o yüzden meraktayım, ona göre daha fazla uğraşmayacağım, eğer bu kampanyayı bile yapamıyorlarsa kesin ödeme yapmazlar diye düşünüyorum. Ama bir bilenden duymak lazım tabi olan biteni, çıkmadık candan ümit kesilmez.
Reklammatike Dikkat
11
●1.102
- 04-10-2008, 01:01:12sonuçta hepimizin çekinceleri var ama daha ortada çok büyük bir sorun yok sonuçta, herşey yolunda gitmeyebilir bir gün sonra da açıklarlar kazananları olabilir her şey, ama benim derdim bu forumda bu konu hakkında bilgi sahibi birileri varsa onların ilgisini çekebilmek biraz da milleti biraz uyarmak.
zaten reklammatike kimse para yatırmıyor birşey yapmıyor, tabi o kadar reklamlar veriliyor adsense'e onlara üye toplamak için ama sonuçta onların cebine giren bir para yok gibi gözüküyor. - 05-10-2008, 18:41:12Sitedeki video reklamların tamamı saçma. Hepsi büyük markalara ait ve tamamı hem İngilizce değil, hem de Türk insanlarına yönelik değil. Ama ana sayfa referans olarak döndürdükleri firmaların reklamını önceden vermişler mi bilemiyorum..
- 05-10-2008, 20:13:50bize ulaşın bölümünden birkaç kere ulaşma girişiminde bulundum eğer daha fazla cevap vermemekte ısrar ederlerse ki belki haftasonu diye vermiyorlardır cevap diye biraz daha zaman veriyorum, o zaman bu site hakkında milleti uyarmak lazım çünkü internette viral olarak baya reklamı yapılıyor şu an, üye olacaklara yazık..