sonuçta hepimizin çekinceleri var ama daha ortada çok büyük bir sorun yok sonuçta, herşey yolunda gitmeyebilir bir gün sonra da açıklarlar kazananları olabilir her şey, ama benim derdim bu forumda bu konu hakkında bilgi sahibi birileri varsa onların ilgisini çekebilmek biraz da milleti biraz uyarmak.

zaten reklammatike kimse para yatırmıyor birşey yapmıyor, tabi o kadar reklamlar veriliyor adsense'e onlara üye toplamak için ama sonuçta onların cebine giren bir para yok gibi gözüküyor.