Yaklaşık bir ay kadar açılan ve forumda binlerce kere tanıtımı yapılan Reklammatik konusunda şüphelerim oluşmaya başladı. Aslında site sahibini tanıyan birileri bilgi verebiliyor olsa çok iyi olacak ama iletişime bölümüne mail atıp cevap da alamadığım için buraya yazma ihtiyacı hissettim.
Site ilk açıldığında 12-26 Eylül tarihleri arası en çok üye getiren 3 üyeye Sony Cybershot hediye edeceğini iddia ediyordu ve sonuçlarını da bugün açıklayacağını belirtmişlerdi sitede. Fakat bugün itibariyle sitede herhangi bir bilgi yok bu konuda ya da ben göremiyorum. Bu konuda bir bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Çünkü ben de biraz kasmıştım bu yarışma için, ya tutarsa diye o yüzden meraktayım, ona göre daha fazla uğraşmayacağım, eğer bu kampanyayı bile yapamıyorlarsa kesin ödeme yapmazlar diye düşünüyorum. Ama bir bilenden duymak lazım tabi olan biteni, çıkmadık candan ümit kesilmez.