Merhaba
Öncelikle yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz tatil dönemine denk gelmesi sebebiyle kazananlar 6 Ekim gününde üyelere mail ile bildirilecektir ve daha sonra site üzerinden açıklanacaktır. Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.
ReklamMatik Yönetimi
şeklinde sonunda cevap verdiler, şimdilik rahatladım gibi bakalım bekliyoruz neler olacak..
Reklammatike Dikkat
11
●1.102
- 15-10-2008, 20:26:46Reklammatik'e o kadar güvenmemiştim ama şaka maka ödeme yaptı adamlar, hem de 6 gün içerisinde, kendilerini tebrik etmek lazım. Bu arada hediye fotoğraf makinesiyle ilgili mail de geldi 6 Ekim günü ve 10 işgünü içerisinde kargoya vereceklerini söylemişlerdi, onunla ilgili de artık sizi bilgilendiririm.
Ayrıntılar için sitemdeki yazıyı okuyabilirsiniz: Reklammatik’ten İlk Ödememizi Aldık | EKGELIRSITESI.COM - 20-12-2008, 13:38:37Üyeliği durdurulduBen ödeme talebinde bulundum 3gün önce ve şimdilik üye girişi yapamıyorum nasıl iştir anlamadım gitti. Şifremi unuttum bölümü kullanıyorum Sayın İsmim gözükmedi yani gelen e-mail de ve verdikleri şifre ilede giriş yapamadım, İletişime geçtim bakalım "Dolandırıldık" kokusu almaya başladım bile hadi bakalım hayırlısı..