• 05-10-2008, 23:36:57
    #10
    Merhaba



    Öncelikle yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz tatil dönemine denk gelmesi sebebiyle kazananlar 6 Ekim gününde üyelere mail ile bildirilecektir ve daha sonra site üzerinden açıklanacaktır. Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.



    ReklamMatik Yönetimi

    şeklinde sonunda cevap verdiler, şimdilik rahatladım gibi bakalım bekliyoruz neler olacak..
  • 15-10-2008, 20:26:46
    #11
    Reklammatik'e o kadar güvenmemiştim ama şaka maka ödeme yaptı adamlar, hem de 6 gün içerisinde, kendilerini tebrik etmek lazım. Bu arada hediye fotoğraf makinesiyle ilgili mail de geldi 6 Ekim günü ve 10 işgünü içerisinde kargoya vereceklerini söylemişlerdi, onunla ilgili de artık sizi bilgilendiririm.

    Ayrıntılar için sitemdeki yazıyı okuyabilirsiniz: Reklammatik’ten İlk Ödememizi Aldık | EKGELIRSITESI.COM
  • 20-12-2008, 13:38:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ben ödeme talebinde bulundum 3gün önce ve şimdilik üye girişi yapamıyorum nasıl iştir anlamadım gitti. Şifremi unuttum bölümü kullanıyorum Sayın İsmim gözükmedi yani gelen e-mail de ve verdikleri şifre ilede giriş yapamadım, İletişime geçtim bakalım "Dolandırıldık" kokusu almaya başladım bile hadi bakalım hayırlısı..