Reklammatik'e o kadar güvenmemiştim ama şaka maka ödeme yaptı adamlar, hem de 6 gün içerisinde, kendilerini tebrik etmek lazım. Bu arada hediye fotoğraf makinesiyle ilgili mail de geldi 6 Ekim günü ve 10 işgünü içerisinde kargoya vereceklerini söylemişlerdi, onunla ilgili de artık sizi bilgilendiririm.

Ayrıntılar için sitemdeki yazıyı okuyabilirsiniz: Reklammatik’ten İlk Ödememizi Aldık | EKGELIRSITESI.COM