Ben ödeme talebinde bulundum 3gün önce ve şimdilik üye girişi yapamıyorum nasıl iştir anlamadım gitti. Şifremi unuttum bölümü kullanıyorum Sayın İsmim gözükmedi yani gelen e-mail de ve verdikleri şifre ilede giriş yapamadım, İletişime geçtim bakalım "Dolandırıldık" kokusu almaya başladım bile hadi bakalım hayırlısı..