• 14-05-2008, 01:32:55
    ben aldım 4 ytl.
    alt limit yok sanırım . ama sen gene 1$ için erken ödeme talebinde bulunma
  • 15-05-2008, 13:20:12
    Ben hesabıma giriş yapamıyorum email ve şifreyi giriyorum sayfa yine giriş sayfasına yöneliyo :S

    Edit : Marmara'ya pm atmıştım çok şükür düzeldi
  • 18-05-2008, 11:25:55
    sitye onay kodunu bir türlü doğrulayamadım :S ekliyorum fakat hep hata veriyor
  • 18-05-2008, 11:47:50
    bende de bi sitem de sürkli hata verdi
  • 21-05-2008, 15:50:40
    ST-Ergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç gün oldu ödeme isteyeli ?
    birde 2 sorum var,
    ödeme istemek için alt limit ney ,
    ödeme alan var mı
    hesabımda yeşil nokta var ödeme yapıldı yazıyor ama ödeme filan yok
  • 21-05-2008, 16:47:47
    FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabımda yeşil nokta var ödeme yapıldı yazıyor ama ödeme filan yok
    galiba adtech her ayın 1'de otomatik olarak hesapta ne kadar varsa yatırıyor, bende geçenlerde hesabıma giriş yaptığımda gördüm ödeme yapıldı diye, banka hesabıma baktığımda Ad in yazıyor.

    ayrıca reklamlarda tıklama başına ücretlendirme arttırılmış buda dikkatimi çekti örneğin bugün sadece blogumda 11 tıka 19 cent vermiş kazançlar gayet güzel adtech'i kullanmaya devam. herkezede tavsiye ederim bence bırakmayın adtech'de daha güzel şeyler yapılacak.

    bu arada dün gece 2:30 da adtech hesabıma giriş yaptığımda çalışma var diyordu galiba banner reklamları yüklüyorlardı, bu gün sitelerime baktığımda artık banner reklamların çıktığını farkettim belkide daha önceden çıkıyordur ben daha yeni fark ettim

    neyse adtech'e başarılar herkeze bol kazançlar.
  • 22-05-2008, 12:36:26
    yatmış param
    aldığım ilk reklam ödemesi çok mutlu oldum

    erken ödeme talep etmiştim 1.22 YTL yatırmışlar. mail atmıştım , onuda cevaplamışlar iyi iyi güven tazeledim artık tüm sitelerimde kullancam tık başı ücrette artmış gibi 2 tık : 0.03 $ vermiş gün ama bugün 1 tık 0.01 $ :/
  • 22-05-2008, 13:18:26
    cix_style adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada dün gece 2:30 da adtech hesabıma giriş yaptığımda çalışma var diyordu galiba banner reklamları yüklüyorlardı, bu gün sitelerime baktığımda artık banner reklamların çıktığını farkettim belkide daha önceden çıkıyordur ben daha yeni fark ettim
    2 gündür ara ara random olarak çıkıyor.

    Bu arada bazı text ve grafik reklamların ücretlerin arttırıldığını duydum.
    Az bir süre sonra ise genelinde bir arttırıma gidecekleri duyumu geliyor.
  • 22-05-2008, 16:16:46
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür ara ara random olarak çıkıyor.
    Bu arada bazı text ve grafik reklamların ücretlerin arttırıldığını duydum.
    Az bir süre sonra ise genelinde bir arttırıma gidecekleri duyumu geliyor.
    genelde benim gibi birçok kişi gösterime ödeme yapılmasını bekliyordur tabi bununda zamanla olacağından hiç şüphem yok.

    Adtech gösterime ödemeyi başlattı anda duymayan kalmayacaktır. Yüksek trafikli siteleri olanda olmayanda adtech'i tercih edecektir, Tr de bir ilki başlatmış olacaktır ve zamanla gerçekten %100 adsense alternatifi olacaktır.

    Reklamstorede bir ara gösterime ödüyordu fakat yalan oldu Adtech'in yalan olmayacağına ben garanti verebilirim