
alt limit yok sanırım . ama sen gene 1$ için erken ödeme talebinde bulunma
173
●13.845
ama ödeme filan yok
kazançlar gayet güzel adtech'i kullanmaya devam. herkezede tavsiye ederim bence bırakmayın adtech'de daha güzel şeyler yapılacak.

çok mutlu oldum 
1.22 YTL yatırmışlar. mail atmıştım , onuda cevaplamışlar iyi iyi güven tazeledim
artık tüm sitelerimde kullancam tık başı ücrette artmış gibi 2 tık : 0.03 $ vermiş gün ama bugün 1 tık 0.01 $ :/


Adtech'in yalan olmayacağına ben garanti verebilirim