2 gündür ara ara random olarak çıkıyor.
Bu arada bazı text ve grafik reklamların ücretlerin arttırıldığını duydum.
Az bir süre sonra ise genelinde bir arttırıma gidecekleri duyumu geliyor.
genelde benim gibi birçok kişi gösterime ödeme yapılmasını bekliyordur tabi bununda zamanla olacağından hiç şüphem yok.
Adtech gösterime ödemeyi başlattı anda duymayan kalmayacaktır. Yüksek trafikli siteleri olanda olmayanda adtech'i tercih edecektir, Tr de bir ilki başlatmış olacaktır ve zamanla gerçekten %100 adsense alternatifi olacaktır.
Reklamstorede bir ara gösterime ödüyordu fakat yalan oldu

Adtech'in yalan olmayacağına ben garanti verebilirim