bu arada dün gece 2:30 da adtech hesabıma giriş yaptığımda çalışma var diyordu galiba banner reklamları yüklüyorlardı, bu gün sitelerime baktığımda artık banner reklamların çıktığını farkettim belkide daha önceden çıkıyordur ben daha yeni fark ettim
2 gündür ara ara random olarak çıkıyor.
Bu arada bazı text ve grafik reklamların ücretlerin arttırıldığını duydum.
Az bir süre sonra ise genelinde bir arttırıma gidecekleri duyumu geliyor.