• 18-04-2008, 22:45:07
    jeep in parasi cıksın ondan sonra
  • 19-04-2008, 02:04:19
    Üyeliği durduruldu
    Reklamlarda google reklamı cıkıyor neden acaba


  • 19-04-2008, 02:35:41
    tık başı koymaktaki guzellik satışa bakmadan kesin bir gelirinin olması..fakat gelir o kadar düşükki 0.3-0.5 dolar kazanırken üye bazlı reklamları koydugumda 3 kusur dolar kazandım yaklaşık gunluk 10 kusur katı ve duzenli olarak..ee lead başı yani üyelik başı kazanca gore daha az para verip daha cok kazanınca da adtech iyi bir reklam şirketi melodi oyun vs. siteleri için...webmasterlar için kötü ..zaten devasa para kazanıorlar.. bole iyice kazancı ucurup webmasterların iki kuruş kazancınınıda azaltmayın..
  • 20-04-2008, 02:18:39
    adamlar 24 knt almak için download sayfası için reklam atmışlar ya çok acizlik
  • 20-04-2008, 02:53:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10k sitem var 4-5 gündür kodlar duruyordu sitede toru topu 1,37 $ kazanmış bende kaldırdım.ppc reklamları pek ziyaretçilerin dikkatini çekmiyor anlaşılan
    hemde arkadaşın dediği gibi milletin 24 kontörünün alınmasına aracılık etmek istemiyorum
  • 20-04-2008, 18:19:43
    Bunun sayaçlarda sorun mu var anlamadım gitti tık başına 0.01$ vermiyor tam olarak 2tık başına bu miktarı veriyor sanırım :S
  • 20-04-2008, 18:25:46
    PPA reklam koydum aşkmetre 6k'lık bir siteye 2 gundur duruyor bütün istatistikler 0 bende mi yoksa sistemde mi sorun var
  • 20-04-2008, 18:30:43
    Bence bu adtech de sorun var..
  • 20-04-2008, 20:42:16
    Üyeliği durduruldu
    "aslında iyi kazandırıyorda daha sistem oturmadı tam heralde 1 k siteye koydum 3 $ artı extra da var 0.30 $ 3.30 $ vermiş ama adseseden daha fazla alıyordum bir ara adsensenin hepsini kaldırdım baktım olmmuyor tekrar koydum