• 06-04-2008, 15:20:27
    #46
    bir kod veriyor sitenize ekleyin diyor:S ekliyorum f5 yap diyor :S bu ne ya.
  • 06-04-2008, 15:22:45
    #47
    Sitemizin onaylanmasını bekliyoruz.
  • 06-04-2008, 15:29:52
    #48
    çok saçma ya hiç kazandırmıyor.
  • 06-04-2008, 15:40:52
    #49
    Valla kayıt oldumda tık yok dogru duzgun nedense tık başı 1centte az geldi eh: ringofonlar reklamlarıda 2-3 gun oldu onaylanmadı daha
  • 06-04-2008, 18:46:49
    #50
    Üyeliği durduruldu
    ya bu ringofon tarzı şeyler hala onaylanmamış
  • 06-04-2008, 18:49:19
    #51
    asasmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bu ringofon tarzı şeyler hala onaylanmamış
    3. gününe girdi benimkiler de onaylanmadı?
    Yok mu bir yetkili ilgilenicek?
  • 06-04-2008, 22:23:52
    #52
    Ringofonlar hala oanylanmadı

    Yetkililer bir bakarlarsa seviniriz.
  • 06-04-2008, 22:26:55
    #53
    pazartesi onaylarlar artık bu saatten sonra onay filan geleceğini sanmıyorum
  • 06-04-2008, 22:33:07
    #54
    bende reklamlarımı ekliyim barş