• 01-09-2005, 00:07:23
    #1
    İyinet forumları olsun bu forumda olsun türk sponsor randevum.com dendi ve üye oldum,

    Ama şu var, bana hala ödeme yapmadılar ? 1 ayı geçti ve 2 kez telefon ettim ceren hanıma, sitemin istatistiklerini istediler verdim kaç kez. Hiç hile yok, pazartesi günü ödeme yapcaz dediler, şayet pazartesi'de yapmazlarsa artık hiç olumlu görüş bildirmicem ve perpa'daki dükkanlarına gidicem.

    Nedir bu ya ? Hayır ödeme yapmıcaz desinler başka sponsorlar bulcam..

    randevum.com'la hiç aranızda böyle ödemelerde problem yaşan oldumu ?
  • 01-09-2005, 00:13:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sen sanırım tıklama secmiçsin :P valal ben gold başı çalışıyorum sorunda yaşmıyorum ödemede..
  • 01-09-2005, 00:16:57
    #3
    Evet tıklama seçtim, 1 ayda 1000 küsür üye yaptırdım, acaba kaçı gold'a geçmiştir ?? Yoksa gold'a geçek yaw

    Ödeme yapsında gold silver fark etmez, yeterki ödesin yoksa pazartesi perpa'da olay var
  • 01-09-2005, 00:42:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    birde şu var gold seçecek olunursa siberalem seçilir daha iyi hiç olmazsa güvenli...
  • 01-09-2005, 00:59:14
    #5
    Misafir
    bende ödeme zamanı geldikten 15 gün sonra ödediler sağlam yer kesin ödüyor geç olsa bile
  • 01-09-2005, 05:13:18
    #6
    şuanda bende cevap alamıyorum. randevum.com dan paramı yollamadılar hala :d ama hiç sorun yaşamadım ilk defa yaşıyorum inş. olumlu olumsuz cevap verir..
  • 01-09-2005, 06:02:55
    #7
    Misafir
    siberalem ücretsiz üyeliklere para vermiyor. randevum.com 30.000 lira veriyor. 1000 ücretsiz üye 30 milyon yapıyor. Herkez ücretli üye olmuyor. Ücretli üye arada bir çıkıyor. Randevum un şartları kazançları siberalem e göre daha iyi. Randevum ödeme yapıyor fakat sıkışık olursa biraz geç ödeyebiliyor. Bankadan sizin hesabınızda biriken parayı 15 gün sonra alabiliyorlarmış. Bu sebeple sıkışık oldukları zaman ödemeleri 15 gün aksayabiliyor. Ama ödemenizi alırsınız. Randevum.com ödeme yapıyor.
  • 01-09-2005, 06:23:39
    #8
    haklısın daha önce hiç sorun yaşamadm randevum.com'dan son 4 gün içinde 4 kere mail attım olumlu veya olumsuz bir cevap alamadım. Bu arada ben sadece randevum.com'a %85 gold üye sağlıyorum. Bu nedemek kazandırıyorumki hakkımı istiyorum..
  • 01-09-2005, 13:06:56
    #9
    Tel ile görüştüm, ödeme ile ilgilenen arkadaş şuan tatildeymiş. Pazarytesi gelcek. Yüz yüze görüşmeyi düşüyorum.