• 05-09-2005, 16:11:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    EEE bugün pazartesi ses seda yok bende
  • 05-09-2005, 16:20:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kalyoncu arkadasi dovmeye gitti bence
  • 05-09-2005, 17:24:40
    #12
    usekes adlı üyeden alıntı:
    kalyoncu arkadasi dovmeye gitti bence

    Sormayın başıma gelenleri, Y.kredi tel acti " fatih bey cekiniz geri iade edildi " gittim bankaya simdi agir konuscam su citibank hakkında zor tutuyorum !!..

    Adam hic isleme almadan geri yollamış !'' olur böyle şey !!!

    Yarın ümraniye citibank merkezine çek departmana gidiyorum dönüşde ceren hanıma uğrarım , çek daha önemli
  • 05-09-2005, 17:28:29
    #13
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
    Sormayın başıma gelenleri, Y.kredi tel acti " fatih bey cekiniz geri iade edildi " gittim bankaya simdi agir konuscam su citibank hakkında zor tutuyorum !!..

    Adam hic isleme almadan geri yollamış !'' olur böyle şey !!!

    Yarın ümraniye citibank merkezine çek departmana gidiyorum dönüşde ceren hanıma uğrarım , çek daha önemli
    Aha gecmis olsun toprağım. Herhalde ben yine $ olarak isteyeceğim
  • 05-09-2005, 17:35:01
    #14
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    Aha gecmis olsun toprağım. Herhalde ben yine $ olarak isteyeceğim
    Ya sorma toprağım, harby son günde olmadı şimdi bu ya

    Toprağım ben yarı ümraniye gidicem işin yoksa gel gidek şu bankaya, kimler şu citibankcılar..

    Şunları bi tokatlayım, nedir bu türk webmater'ların durumu !! Harby işin yoksa bi gidek, ( vallam gitcem diyorumda ulan bu ümraniyenin neresinde citibanlk ?? adres var elimde ama bilmiyorumki ümraniyeyi )
  • 05-09-2005, 17:58:54
    #15
    Yarın işimin olup, olmadıgı ancak bu aksam belli olur
    Msn'de konusuruz. Duruma gore bakarız.
  • 11-09-2007, 14:08:18
    #16
    Valla ben ödeme aldım.isterseniz ispatlarım hemde bişe demeden tık hemen ödediler.bence çok sağlamlar
  • 11-09-2007, 14:12:01
    #17
    Tebrikler 2 sene 6 gün sanırım rekor sende.
  • 11-09-2007, 14:13:37
    #18
    yeni konu açacaktım dedim cevap yazimde konu açmiim tekrar